Børnesenge, køjesenge, lave køjesenge - LanoMøbler

Returvarer LANO

ro-returnări-lano

 

60 dages returret

Vi ved, hvor vigtig beslutningen om at vælge en seng til dit barn er, derfor har vi udvidet returperioden til 60 dage. Vi vil gerne give dig mulighed for at lære vores produkt bedre at kende og nyde det fuldt ud. Du behøver ikke begrunde din beslutning, men vi sætter pris på enhver feedback, der kan hjælpe os med at forbedre vores produkter og tjenester.
Læs mere om vores returproces og bekymr dig ikke om formaliteter, hvis du ombestemmer dig.

 

Returner din LANO-seng i 5 enkle trin:

trin 1


1. Informér os via e-mail om, at du ønsker at returnere produktet
Download formularen nedenfor, udfyld den og send den til biuro@lanomeble.pl eller complaint@lanofurniture.com.

 

trin 2


2. Vi aftaler en dato for afhentning af LANO-sengen
Vi giver dig besked om, hvilken dag vi kan komme og hente sengen. To dage før den aftalte dato kontakter vi dig for at bekræfte afhentningsdato og -tidspunkt.

 

trin 3


3. Forbered produktet til transport
Pak LANO-sengen ind, som den blev leveret. Sørg for, at den er ordentligt beskyttet til transport, helst i den originale LANO-emballage.

 

trin 4


4. Vent på afhentningsdagen
På den aftalte dag kommer vi og afhenter sengen med vores egen transport. Det er dit ansvar at bære det pakkede produkt ned til bilen.

 

trin 5


5. Du får dine penge tilbage på din bankkonto
Dine penge vil blive tilbagebetalt til den bankkonto, som du har angivet i returformularen.

 

Ofte stillede spørgsmål og svar:

 

1. Hvordan informerer jeg LANO om min returhensigt?
Du kan informere os om, at du vil returnere din LANO-seng, ved at sende en e-mail til biuro@lanomeble.pl eller complaint@lanofurniture.com

2. Hvor hurtigt får jeg svar på min returmail?
Vi svarer på din e-mail inden for maksimalt 2 dage efter modtagelsen. Afhentning sker inden for maksimalt 2 uger.

3. Hvilke oplysninger skal jeg give ved returnering af LANO-sengen?
Som svar på din e-mail sender vi dig en returformular med alle de nødvendige oplysninger. Nyttige oplysninger inkluderer bl.a.: ordrenummer, fornavn, efternavn og adresse.

4. Hvordan skal jeg forberede produktet til returnering?
Det returnerede produkt skal være pakket og beskyttet til transport i den originale LANO-emballage.

5. Hvor hurtigt kommer LANO for at hente mit produkt?
Vi afhenter produktet senest 2 uger efter modtagelse af den udfyldte returformular.

6. Bliver hele beløbet for min ordre refunderet?
Refusionen dækker ikke udgifter til levering og montering, da disse tjenester allerede er udført.

Vis alle
Skjul
opad
Butikken er i visningstilstand
Fuld version af hjemmesiden
Sklep internetowy Shoper Premium