Børnesenge, køjesenge, lave køjesenge - LanoMøbler

Vilkår og betingelser

ALMINDELIGE FORRETNINGSBETINGELSER

FOR ONLINESHOPPEN WWW.LANOMEBLE.PL

GYLDIGE FRA 3. FEBRUAR 2025

 

GENEREL INFORMATION

 

  1. Nedenstående dokument (Vilkår og betingelser) omhandler vilkår og betingelser for salg foretaget mellem en person, der ønsker at handle på website https://lanomobler.dk/, herefter henvist til som "kunden", og („LANO MEBLE” SIWIK CEZARY, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki/POLEN, VAT: PL6190013551, REGON: 100363308, e-mail: info@lanomobler.dk ) herunder henvist til som „LANO MOBLER"
  2. .
  3. LANO MOBLER giver adgang til https://lanomobler.dk/ og sælger vores produkter til dig på de betingelser, der er angivet på denne side. Læs venligst disse vilkår og betingelser grundigt, inden du begynder at bruge hjemmesiden. Ved at bruge og handle på webshoppen accepterer du at være bundet af disse vilkår og betingelser.
  4. Disse handelsbetingelser "Vilkår & Betingelser" finder anvendelse, når du bestiller eller køber varer på hjemmesiden. Handelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden, og derfor beder vi dig godkende betingelserne, hver gang du handler hos os.
  5. Ændrer vi vores vilkår, samtykker og politikker, og har det væsentlig betydning for dig og dine købte ydelser, orienterer vi dig via e-mail.
  6. Hvis du ikke accepterer Vilkår & Betingelser, kan du ikke bestille eller købe varer på hjemmesiden.
  7. Netbutikken er åben døgnet rundt, men kan dog være midlertidigt lukket som følge af vedligeholdelse.

 

ELEKTRONISKE TJENESTER

 

  1. Sælgeren stiller følgende elektroniske tjenester gratis til rådighed for kunden via onlinebutikken:
  • Konto;
  • Kundens mulighed for at afgive ordrer og indgå købsaftaler i overensstemmelse med de principper, der er fastsat i disse vilkår og betingelser;
  • muligheden for at bruge en indkøbskurv;
  • Newsletter;
  1. Brug af kontoen er mulig, når kunden har gennemført følgende trin
  • udfyldelse af registreringsformularen og accept af bestemmelserne i disse VILKÅR & BETINGELSER,
  • Klik på knappen »Registrer«.
  1. Følgende kundedata er påkrævet i registreringsformularen: For- og efternavn, e-mailadresse og adgangskode, der skal defineres af kunden.
  1. Servicekontrakten er indgået, når følgende betingelser er opfyldt sammen: (i) effektiv udfyldelse og accept af registreringsformularen til oprettelse af en konto af kunden (overførsel til sælgeren), (ii) accept af de generelle vilkår og betingelser. Kontoen stilles gratis til rådighed i en ubegrænset periode.
  1. Sælgeren kan nægte at registrere en konto, hvis kunden overtræder bestemmelserne i punkt 15 nedenfor.
  1. Brugen af indkøbskurven begynder, når kunden lægger det første produkt i indkøbskurven. Indkøbskurven er en engangsservice, der stilles gratis til rådighed, og som ophører, når kunden afgiver en ordre via den eller ikke længere afgiver en ordre. Afhængigt af de tilgængelige funktioner kan indkøbskurven gemme oplysninger om de produkter, der er valgt af kunden, selv efter browsing-sessionen er afsluttet, men det garanterer ikke, at kopier af de produkter, der er valgt af kunden, vil være tilgængelige for at afgive ordren på et senere tidspunkt.
  1. Sælger tilbyder kunden en elektronisk tjeneste, der består i at sende et nyhedsbrev.Nyhedsbrevstjenesten består i, at Sælger sender information med indhold relateret til Sælgers aktivitet, herunder kommerciel information, gratis til den e-mailadresse, som Kunden har angivet.
  1. Kunden kan abonnere på nyhedsbrevstjenesten via hjemmesiden. Tilmelding til nyhedsbrevet er ensbetydende med samtykke til behandling af personoplysninger med henblik på modtagelse af nyhedsbrevet.
  1. De grafiske elementer og indholdet af de meddelelser, der sendes som en del af nyhedsbrevstjenesten, er underlagt ophavsret eller andre rettigheder, som kunden eller tredjeparter er berettiget til, og som er beskyttet ved lov. Reproduktion eller brug af dette indhold på anden måde end til personlig brug kan betragtes som en krænkelse af de rettigheder, som disse personer er berettiget til.
  1. Sælger kan benytte sig af tredjeparter (underleverandører) til at udsende nyhedsbrevet.
  1. Nyhedsbrevstjenesten tilbydes på ubestemt tid.
  1. Kunden kan til enhver tid afmelde nyhedsbrevet ved at sende en e-mail til sælgeren på e-mailadressen info@lanomobler.dk.
  1. Ved at annullere eller afmelde nyhedsbrevstjenesten stopper sælgeren med at sende nyhedsbrevet til kunden.
  1. Kunden kan til enhver tid tilmelde sig nyhedsbrevstjenesten igen.
  1. Kunden er især forpligtet til
  • kun at angive sande, aktuelle og alle nødvendige kundedata i ordren og på kontoen og i tilfælde af en ændring af sådanne data straks at opdatere de data, herunder personoplysninger, som kunden har givet sælgeren i forbindelse med indgåelsen af købsaftalen eller brugen af de elektroniske tjenester;
  • bruge de elektroniske tjenester på en sådan måde, at sælgerens funktion, onlinebutikken, ikke forringes;
  • at bruge de elektroniske tjenester på en måde, der er i overensstemmelse med de lovbestemte love, bestemmelserne i de generelle vilkår og betingelser og de accepterede skikke og regler for social sameksistens i det respektive område;
  • at behandle login og adgangskode fortroligt og især ikke videregive dem til uautoriserede personer. Især er sælgeren ikke ansvarlig for tab af data eller adgang til data, der er gemt på kontoen, som følge af kundens overtrædelse af ovenstående forpligtelse;
  1. Sælger kan opsige serviceaftalen af følgende gyldige grunde:
  • den måde, hvorpå de elektroniske tjenester anvendes, er i strid med reglerne og formålet med onlinebutikken;
  • kundens aktivitet er i strid med den offentlige moral, opfordrer til vold eller begår en strafbar handling og krænker tredjeparts rettigheder;
  • kunden overtræder bestemmelserne i art. II, stk. 15 i de generelle vilkår og betingelser.
  1. Sælgers opsigelse af serviceaftalen skal sendes til den e-mailadresse, som kunden har oplyst.
  1. Annulleringsperioden for begge parter er 14 dage. Opsigelse af serviceaftalen fra begge parters side er ensbetydende med opsigelse af kontoen.

 

PRISER / BESTILLING

 

  1. Alle produktpriser er angivet i danske kroner. Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. Vi oplyser altid den totale pris inklusive afgifter, moms og andre omkostninger såsom gebyrer og mulige leveringsomkostninger, inden du afgiver din bestilling.
  1. De priser, der vises på hjemmesiden, er de gældende priser på købstidspunktet. Alle priser kan ændres uden varsel, men ændringerne påvirker dog ikke ordrer, som vi allerede har accepteret.
  1. Sælgeren forbeholder sig ret til at angive alle mål på polstrede møbler i onlinebutikken i centimeter med en tolerance på plus eller minus 5 cm, afhængigt af den valgte polstringstype.
  1. For at handle hos https://lanomobler.dk/ skal du være fyldt 18 år.
  1. Kunden har mulighed for at afgive ordrer på produkter fra butikken:
  • online via butikkens hjemmeside,
  • via e-mail ved at sende en besked til: info@lanomobler.dk.
  • pr. telefon på det telefonnummer, der er angivet i webshoppen (engelsk)
  1. For at foretage et køb på LANO MOBLER skal kunden igennem fem trin:
  • Find en eller flere varer, læg dem i indkøbskurven og gå herefter til kassen.
  • Vælg forsendelsesmetode.
  • Indtast personlige oplysninger.
  • Vælg betalingsmetode og godkend vores forretningsbetingelser.
  • Kontroller, at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet.
  • Når du klikker på "Gennemfør betaling", vises en kvittering på din skærm og du vil modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Efter afgivelse af ordren skal Sælger straks og inden for to arbejdsdage bekræfte sin modtagelse over for Kunden i form af en e-mail til den af Kunden oplyste adresse indeholdende alle væsentlige elementer i ordren, herunder Sælgers erklæring om modtagelse af ordren.
  1. Kunden kan foretage ændringer i ordren eller annullere den, indtil Sælger har bekræftet accept af ordren til udførelse.
  1. Hvis det ikke er muligt at bekræfte ordren på grund af købers fejl, især på grund af forkerte kontaktoplysninger, skal ordren annulleres af sælger inden for 3 arbejdsdage efter afgivelse af ordren.
  1. Sælger skal informere køber om accept af ordren til udførelse ved at sende en passende e-mail til købers adresse, der er angivet under ordren. Ved modtagelse af denne meddelelse indgås en købskontrakt mellem køber og sælger. Fra det tidspunkt er du bundet af aftalen om køb.
  1. Når du handler med LANO MOBLER, indgås aftaler på dansk.
  1. Ordrens afviklingstid kan være anderledes for forskellige varer og afhænger af det bestilte antal og er vist på vores side når du placerer ordren (bl.a. lige over bekræftelsesknappen).

 

BETALINGSMETODER

 

  1. Kunden kan foretage elektroniske betalinger på den måde, der er gjort tilgængelig på butikkens hjemmeside.
  1. Kunden har følgende betalingsmuligheder:
  • Stripe (Apple pay, Google pay, sepa, giropay, Kreditkort , Ideal) .
  • PayPal.
  • Klarna.
  1. Der er mulighed for at gennemføre en almindelig bankoverførsel (kontonummeret vil blive oplyst ved bestillingen).

 

LEVERING

 

  1. Ordrer, der er bestilt på LANO MOBLER, bliver leveret til Danmark.
  1. Medmindre andet er aftalt, skal levering ske til den adresse, der er angivet af kunden.
  1. Kunden skal bære omkostningerne ved returforsendelsen, hvis varerne ikke kunne leveres til den angivne adresse. Dette gælder ikke i tilfælde af returforsendelse efter annullering, hvis kunden ikke er ansvarlig for årsagen til manglende levering.
  1. Risikoen for skade eller tab overgår til køberen ved levering af varerne.
  1. For nøjagtige leveringstider henvises til produktsiderne.
  1. Ordrebehandling tager 21 arbejdsdage fra datoen for bekræftelse af ordreaccept fra sælgeren.
  1. Hvis produkterne ikke er tilgængelige på sælgers lager, kan leveringstiden forlænges med op til 30 arbejdsdage, afhængigt af leveringstiden for disse produkter fra leverandørerne, som køberen vil blive informeret om via e-mail.
  1. Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen, når leveringen har fundet sted. Ser emballagen ud til at være skadet, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler, skal du informere os om det.

 

FORTRYDELSESRET

 

  1. I henhold til dansk lovgivning har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler online. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du modtager dine varer. Bliver din ordre leveret over flere omgange, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du får sidste del af din ordre leveret.
  1. Du har ret til at annullere denne kontrakt inden for 60 dage uden at angive nogen grund.
  1. Fortrydelsesfristen på 60 dage begynder fra den dag, hvor du eller en tredjepart, som du har udpeget, og som ikke er transportøren, har taget de sidste varer i besiddelse.
  1. For at udøve din fortrydelsesret skal du informere os om din beslutning om at annullere denne kontrakt ved hjælp af en klar erklæring (f.eks. et brev sendt med post eller e-mail) til følgende adresse: LANO MEBLE” SIWIK CEZARY, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki/POLEN, e-mail: info@lanomobler.dk).
  1. For at sikre at fristen for fortrydelse bliver overholdt, er det tilstrækkeligt, at du sender din meddelelse inden udløbet af fortrydelsesfristen.
  1. Hvis varerne er pakket i økologisk emballage, er det ikke tilladt at annullere kontrakten om bestilling af den økologiske emballagetjeneste, heller ikke efter at varerne er blevet pakket, dvs. efter at tjenesten er blevet leveret. Bemærk, at vi pakker varerne umiddelbart efter, at ordren er afgivet.
  1. Fortrydelsens virkninger:
  • Du skal returnere eller udlevere varerne til os straks og under alle omstændigheder senest 14 dage efter den dag, hvor du informerer os om annulleringen af denne kontrakt. Fristen er overholdt, hvis du afsender varerne inden udløbet af fristen på fjorten dage.
  • Ved fortrudt køb har du selv ansvaret for at få varen returneret til os. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbageleveringen af varen.
  • Du bliver kun holdt ansvarlig for forringelse af genstanden som følge af anden behandling end den, der er nødvendig for at bestemme typen, karakteristika og korrekt anvendelse af genstanden.
  1. Tilbagebetaling af købsbeløbet :
  • Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.
  • Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Vi anbefaler derfor, at du venligst gemmer din postkvittering som bevis for, at du har afsendt varen.
  • Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

- Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

- Levering af forseglede varer, der ikke er egnet til returnering af hensyn til sundhedsbeskyttelse eller hygiejne, hvis deres forsegling er blevet fjernet efter levering;

Følgende kan ikke returneres: præfabrikerede produkter, der er fremstillet efter købers individuelle bestilling (f.eks. kontinentalsenge, madrasser med ikke-standardmål; produkter, der leveres i forseglet emballage, som ikke kan returneres efter åbning af emballagen af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager (f.eks. madrasser, der er pakket ud af deres originale emballage).

 

Fortrydelsesformular

LANO MEBLE” SIWIK CEZARY, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki/POLEN, e-mail: info@lanomobler.dk

Jeg/Vi (1) meddeler (1) hermed min/vores (1) fortrydelse af kontrakten vedrørende salg af genstanden (1) serviceydelsen (1) herunder

Bestilt den (1) /modtaget den (1)

Forbrugerens(nes) navn(e)

Forbrugerens(nes) adresse

Forbrugerens(nes) underskrift (alene såfremt denne meddelelse afgives i papirform)

Dato

(1) Streg det over som ikke er relevant.

 

REKLAMATION

 

  1. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: info@lanomobler.dk hvis du har klager over en vare, som du har købt hos os.
  1. Når du handler på https://lanomobler.dk/, har du 24 måneders reklamationsret over fejl eller mangler ved varen regnet fra det tidspunkt, hvor du modtog varen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter at du har konstateret fejlen eller manglen. En rettidig, berettiget reklamation betyder, at du enten kan få varen repareret, få et prisafslag eller få pengene tilbage afhængig af den konkrete situation.
  1. Reklamationsretten bortfalder, hvis fejlen eller manglen er forårsaget af køber, eksempelvis som følge af fejlagtig brug eller reparation.
  1. LANO MOBLER forbeholder sig retten til at afvise reklamationer på varer, der ikke er håndteret hensigtsmæssigt og efter anvisning.
  1. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
  1. Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt, samt vedlægge dit ordrenummer og varens varenummer.
  1. Hvis ønsker at reklamere, skal varens sendes til:

LANO MEBLE” SIWIK CEZARY, Tyble 43C, 98-420 Sokolniki/POLEN, e-mail: info@lanomobler.dk

  1. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
  1. Du kan læse mere om reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside https://www.forbrug.dk/Raad-og-rettigheder/Forbrugerleksikon/Fejl-eller-mangler-ved-varen .
    1. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klager til EU-Kommissionen kan indgives via dette link: http://ec.europa.eu/odr.
      1. Muligheden for at indgive klager via ODR-platformen udløber den 20. marts 2025, og selve platformen tages ud af drift den 20. juli 2025.

 

VIII.ANMELDELSER I NETBUTIKKEN

 

        1. Kunden i netbutikken har mulighed for frivilligt og gratis at afgive en anmeldelse af de køb, der er foretaget i netbutikken. Emnet for bedømmelsen kan også være en vurdering, et foto eller en anmeldelse af det produkt, der er købt i netbutikken.
          1. Efter køb i webshoppen sender sælgeren de data, der er nødvendige for at oprette en e-mailinvitation, til den virksomhed, der administrerer undersøgelsesprocessen. Udsendelsen af undersøgelser og processen med at indsamle anmeldelser i formularerne udføres udelukkende af TrustMate SA med hjemsted på Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA sender kunden en e-mail med en anmodning om at indsende en anmeldelse og et link til en onlineformular, der muliggør det - onlineformularen giver dig mulighed for at svare på sælgerens spørgsmål om købene, bedømme dem, tilføje din egen beskrivelse af anmeldelsen og vedhæfte et foto af det købte produkt. Hvis der ikke indsendes en anmeldelse efter at have modtaget den første invitation, kan TrustMate sende invitationen igen.
            1. En anmeldelse kan kun indsendes af en kunde, der har foretaget køb i sælgerens onlinebutik.
                1. De anmeldelser, der indsendes af kunden, offentliggøres af sælgeren i onlinebutikken og på TrustMate.io-profilen.
                    1. Afgivelsen af en vurdering må ikke bruges af kunden til ulovlige handlinger, især til handlinger, der udgør illoyal konkurrence mod sælgeren eller krænker sælgerens eller tredjeparters personlige rettigheder, intellektuelle ejendomsrettigheder eller andre rettigheder.
                        1. En vurdering kan kun afgives for produkter, der faktisk er købt i sælgerens onlinebutik. Det er forbudt at indgå fiktive/påståede købsaftaler for at kunne afgive en anmeldelse. Forfatteren af anmeldelsen må heller ikke være sælgeren selv eller dennes medarbejdere, uanset ansættelsesform.
                            1. Den indsendte anmeldelse kan til enhver tid slettes af forfatteren.

 

DSA

 

                              1. Du må ikke offentliggøre brugerindhold, der udgør ulovligt indhold i henhold til loven om digitale tjenester (DSA).
                              1. Brugerindhold er indhold, som den enkelte bruger har lagt op selvstændigt eller via shoppen:
                              • 1) Anmeldelser eller kommentarer om shoppen eller produkter,
                              1. Brugere må ikke offentliggøre indhold, der betragtes som ulovligt indhold i henhold til loven om digitale tjenester (DSA) eller på anden måde er ulovligt, i strid med disse generelle vilkår og betingelser eller moral, især:
                              • 1) Indhold, der tjener til at begå en forseelse eller strafbar handling,
                              • 2) Indhold, der krænker personlige rettigheder eller ophavsret,
                              • 3) Indhold, der udgør spam,
                              • 4) Indhold, der fremmer illoyal konkurrencepraksis, herunder uautoriserede markedsføringsaktiviteter,
                              • 5) indhold, der ikke passer til temaet for den tjeneste, som det vedrører.
                              1. Vi kan gennemgå, blokere og fjerne ulovligt indhold i henhold til principperne om objektivitet og rettidig omhu.
                              1. Rapporten om ulovligt indhold skal indeholde:
                              • 1) begrundede årsager til, at en bestemt person eller enhed hævder, at den pågældende information udgør ulovligt indhold,
                              • 2) den elektroniske placering af informationen, såsom URL, samt yderligere oplysninger, der gør det muligt at identificere ulovligt indhold,
                              • 3) for- og efternavn eller firmanavn og e-mailadresse på den person eller enhed, der foretager indberetningen, med undtagelse af indberetninger vedrørende oplysninger, der anses for at være relateret til en af de lovovertrædelser, der er omhandlet i artikel 3-7 i direktiv 2011/93/EU
                              • 4) en erklæring, der bekræfter, at den indberettende person eller enhed handler i god tro og er overbevist om, at de indberettede oplysninger og påstande er nøjagtige og fuldstændige.
                              1. Hvis vi på baggrund af vores gennemgang eller en rapport fastslår, at et bestemt indhold er ulovligt, kan vi beslutte at blokere eller fjerne det.
                              1. Både den bruger, der rapporterede indholdet og er uenig i vores beslutning, og den bruger, hvis indhold vi har fundet ulovligt, har ret til at appellere beslutninger vedrørende indholdet via det kontaktpunkt, der er angivet i afsnit 14 nedenfor. Appellen skal indeholde navn, kontaktoplysninger og en begrundelse for at anmode om en ændring af beslutningen.
                              1. Når indsigelsen er indsendt, vil vi straks bekræfte modtagelsen og gennemgå den inden for 14 dage. Klager vil ikke blive behandlet automatisk. Begrundelsen for vores afgørelse vil blive udarbejdet i overensstemmelse med alle krav i lov om digitale tjenester.
                              1. Brugere har ret til at klage over indholdsbeslutninger via det kontaktpunkt, der er angivet i afsnit 14 nedenfor. Appellen skal indeholde navn, kontaktoplysninger og en begrundelse for at anmode om en ændring af beslutningen.
                              1. I tilfælde af alvorlige overtrædelser af denne bestemmelse og offentliggørelse af ulovligt indhold kan vi beslutte midlertidigt at blokere (suspendere) eller slette kontoen og begrænse kontoens funktionalitet.
                              1. En beslutning vedrørende brugerkontoen vil blive truffet i overensstemmelse med principperne om objektivitet og rettidig omhu. Der kan indgives en appel mod en sådan beslutning, som ikke vil blive behandlet automatisk. Appellen vil blive gennemgået inden for 14 dage, og brugeren vil blive informeret om resultatet uden forsinkelse.
                              1. Vi påtager os intet ansvar for brugerindhold, hvis:
                              • 1) vi ikke har nogen faktisk viden om ulovlig aktivitet eller ulovligt indhold og, i forhold til erstatningskrav, ikke er opmærksomme på den faktiske tilstand eller omstændigheder, der åbenlyst indikerer ulovlig aktivitet eller ulovligt indhold;
                              • 2) vi straks træffer rimelige foranstaltninger for at fjerne eller forhindre adgang til det ulovlige indhold, så snart vi modtager en sådan viden eller meddelelse.
                              1. Hvis vi modtager oplysninger, der giver os grund til at tro, at en forbrydelse er blevet, er ved at blive eller kan blive begået, der truer en persons liv eller sikkerhed, vil vi straks informere de retshåndhævende myndigheder eller domstolene i den eller de berørte medlemsstater og give alle tilgængelige oplysninger om det.
                              1. Vi har oprettet et kontaktpunkt for at opfylde vores forpligtelser i henhold til loven om digitale tjenester (DSA), hvorigennem de kompetente myndigheder og brugere kan kommunikere med os: info@lanomobler.dk. Den angivne e-mailadresse kan især bruges til at rapportere indhold, som brugeren anser for at være ulovligt.
                              1. Ingen af ovenstående bestemmelser skal begrænse eller fortolkes som en begrænsning af brugerens rettigheder.

 

FORCE MAJEURE

 

                              1. Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende opfyldelse af vores forpligtelser i henhold til handelsbetingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.

 

AFSLUTTENDE BESTEMMELSER

 

                              1. Alle tekster, kommentarer, værker, illustrationer og billeder gengivet på https://lanomobler.dk/ er beskyttet af worldwide-copyright og intellektuel ejendomsret.
                              1. LANO MOBLER kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader eller gener forbundet med at bruge websitet eller Internet-netværket, herunder en afbrydelse af tjenester, en ekstern indtrængen eller computervirus, eller for nogen anden hændelse, der anses som force majeure, som fastsat af retspraksis lovgivning.
                              1. Disse Vilkår & Betingelser udgør de fuldstændige vilkår for aftalen mellem os.
                              1. Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret.
                              1. Handelsbetingelserne træder i kraft den 3. Februar 2025.

 

Logo Lano

Vis alle
Skjul
opad
Butikken er i visningstilstand
Fuld version af hjemmesiden
Sklep internetowy Shoper Premium